Arkivert artikkel!

Artikkelen er ikke lenger aktiv og innholdet kan derfor være utdatert.

Tekniske problemer med medlemssystemet vårt for øyeblikket

Ny oppdatering!
​​​​​​​Vi opplever tekniske utfordringer med fakturerings- og selvbetjeningsløsninger for våre medlemmer.

Oppdatering 07. januar:
De tekniske problemene som har medført at medlemmer ikke har fått gyldig medlemsstatus i app og på Min side nå er rettet, og Min side og medlemsapp er oppdatert.
Alle som har betalt etter 1/12 vises nå med riktig medlemsstatus i app og på dnt.no.
Enkelte avvik kan forekomme. Opplever du dette, ta kontakt med medlemsservice.

Det jobbes enda med at man kan melde seg inn selv via nettsiden. Vi håper dette skal bli klart over helgen. 

--------------

Problemene vi har for øyeblikket med våre systemer, medfører at følgende problemer har oppstått:
* det for tiden ikke er mulig å melde seg inn eller fornye medlemskapet på Min side/via nett
* for de som har betalt årskravet i desember er betalingen registrert, men oppdatert medlemsstatus vil dessverre ikke vises på Min
   side.

Problemene skyldes implementering av nye systemer, og vi jobber på spreng for å løse dem.

Innmelding kan foreløpig gjøres ved å kontakte medlemsservice. Spørsmål angående fakturering og medlemskap kan også rettes dit.