Medlemskap i Gyldenløve Kajakklubb

Ønsker du å bli medlem i Gyldenløve Kajakklubb må du være medlem i DNT Drammen og Omegn, være 16 år eller eldre og ha NPF våttkort med oblat for gjennomført introduksjons- eller grunnkurs. Gyldenløve Kajakklubb har ingen egen kontingent utover at du må være medlem i DNT Drammen og Omegn. Foreningen har mange andre flotte friluftstilbud du også vil få tilgang til, og ikke minst trivelige medlemmer og frivillig du vil møte på din vei.

Publisert: 18. september 2023
Skrevet av: Jens Petter Ørjansen
Artikkel

Bli medlem i Gyldenløve Kajakklubb

Er du ikke medlem i DNT Drammen og Omegn allerede må du melde deg inn. Ønsker du å bli medlem i Gyldenløve Kajakklubb, send oss en epost, så tar vi kontakt med deg.

Ja, jeg ønsker å bli medlem i klubben.

Som medlem

• Blir du en del av et trivelig padlemiljø med mange aktiviteter. Aktivitetskalenderen for 2024.
  • Har du muligheten til å bli med på  Onsdagspadlinger og turer med og uten overnatting.
  • Har du muligheten til å holde ferdighetene vedlike og bli med på Gøy På Vannet ute om våren, sommeren og høsten, og Bassengtrening i Eknes Svømmehall i de kalde årstidene.
  • Har du muligheten til å leie kajakk med flytevest, spruttrekk og åre på døgnbasis, eller tegne en sesongavtale hvor du kan leie kajakk så mange ganger du vil for inntil 3 døgn av gangen.
  • Har du muligheten til å søke om leie av plass til kajakken din i Sjøboden . Er det ikke ledig plass kan vi sette deg på venteliste.
  • Kan du bli med i klubbens Facebook-gruppe Gyldenløve Kajakklubb. En aktiv gruppe, med > 920 medlemmer, hvor du kan stille spørsmål, bli med på eller invitere andre på private turer og dele bilder og turopplevelser.
  • Vil du fra tid til annen motta nyhetsbrevet "På Vannet" med informasjon og invitasjoner fra klubben.

Årsberetninger

Du finner oss her, i Cappelens Store Sjøbod.

Velkommen til Gyldenløve Kajakklubb!

Cappelens Store Sjøbod