Turer med DNTakTiv Drammen

Et aktivt kveldsturtilbud i DNT Drammen og Omegn

Dette er et tilbud for deg som ønsker å gå tur sammen med andre, gjerne i ukedager på kveldstid, i et litt høyere tempo og litt mer enn et par kilometer.

Publisert: 14. februar 2024

Vi har fire turgrupper som går tur på kveldstid i ukedagene. Tanken deres er at man skal bli litt svett på disse turene. I tillegg er det veldig sosialt og man kan få oppleve mange nye, fine tursteder.

Nederst på siden her finner du en kalender som viser kommende turer.

DNT aktiv

Denne gruppa går hovedsaklig på tur tirsdager. I sommerhalvåret går de i tillegg tur på torsdager. Turene går i området rundt Drammen og Lier. Det er alltid oppmøte kl. 18, men oppmøtested kan variere.

DNT aktiv på Facebook

DNT aktTiv Hurumhalvøya

Denne gruppa går tur på onsdager. Noen ganger arrangerer de helgetur.
Som navnet tilsier går gruppa tur på Hurumhalvøya, hovedsaklig gamle Røyken og Hurum kommune. Det er alltid oppmøte kl. 18.30, men oppmøtested kan variere.

DNT aktTiv Hurumhalvøya på Facebook

DNT Drammen Onsdagsturgruppa

Denne gruppa går også tur på onsdager. Turene går i området rundt Drammen og Lier. Disse turene går i litt roligere tempo og ikke alltid så veldig langt.
Det er alltid oppmøte kl. 18, men oppmøtested kan variere.

DNT Drammen Onsdagsturgruppa på Facebook

DNT25-40

Turgruppe for deg som er i alderen 25-40 år. Gruppa går på ettermiddagsturer annenhver onsdag i områdene Drammen, Lier, Eiker og arrangerer overnattingsturer jevnlig.

DNT25-40